hallå

HALLÅ vad hände med alla som kollade in min blogg? JAG VET att inte en jävel kommenterar man läsa kan man ju faktiskt.. hrumpf!

Idag var min första praktikdag, inte van att gå upp tidigt. Vill sova. gick ut med hunden när jag kom hem, han var förjävlig och envis som en rutten gammal åsna. Fast nu ligger han visst på rygg och är onödigt jättesöt så det är okej ändå, han var nog bara glad för han älskar mig, säger vi.
Är måttligt cp-nervös över att han ska skälla som en galning i lägenheten eftersom han aldrig bott i lägenhet förr och han skällde på mamma förut när hon åkte, tror han har separationsångest.. :/ hjälp nån snälla? Han ska ha en annan hund hos sig också, hoppas de inte bråkar för mycket..

I ALLA FALL så kommer det bli jävligt jobbigt, hela denna vecka är en mördarvecka. fredagen blir nog värst.
herrå -.-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback