.

Jag vill hitta dendär killen som man kan spendera forever med utan att hugga ihjäl.
Dendära som allting känns så rätt med
dendära jag trodde jag hade som inte alls var så.
Någon bara.
Jag skulle vilja att det gick till som i filmerna, de som blir så lyckliga. Ja, jag skulle vilja ha det bra.

Är hemma i Linköping nu, mys med hunden hela tiden. Någon har lärt honom olaten att ligga i soffan, så när JAG vill ligga i soffan kommer han och kaxar och tycker att jag ska flytta min feta röv.

Men det är skönt. För första gången på 3 månader är jag verkligen LEDIG. och ska fortsätta vara det tills jag flyttat, hela söndagen blir det PBL.
Men fram tills dess, då blir det fint.

Idag är en hyfsat bra dag,  trots alls.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback