.

Ibland känns allting jättebra, sådana fagar gillar jag. När smärtan inte är så stor, när det är lite enklare att andas. Dock har jag inte många sådana dagar nu, oftast går det bra sålänge det är dagsljus ute men det är alltid när det mörknar på som smärtan kommer, och nej, det är inte för att jag är så mörkrädd. Visst är det äckligt att vara ute i mörkret men så jobbigt är det inte.

En av sakerna med att ha flyttat som skrämmer mig lite är tanken på att jag kommer ramla och bryta benen. Alltså jag ÄR väldigt klumpig, och sen ramlar man och bryter båda benen och vad gör jag då? uscha.

Jag känner mig otroligt ensam här, och det är inte en rolig känsla det heller och jag tror att den kan bidra en hel del till den andra paniken jag har.

I alla fall så är det snart dags för flytt för min del (Y)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback