poor baby

Idag var en dålig dag.

Till att börja med var Nikko ganska störd imorse vilket han alltid blir om han inte får gå ut på en gång.. och skällde.. men sen gick vi i alla fall till bussen som han fick åka på gratis =) och han var duttig ponke, sen gick vi från stan till valpkursen, det var svinkallt måste jag tillägga.. På valpkursen skulle vi va inomhus.. vilket kunde gått bättre.. Till att börja med var han duktig och lekte med Rambo som en idiot, men sedan gick det lite mer åt helvete.. Började med att han gjorde ett utfall mot lilla Buster som bara satt och tuggade på en pinne :( aen gjorde han ett till mot en annan hund jag inte kommer ihåg vad den heter... lite äckligt jag har aldrig sett honom sån men det är väl alla hormoner och sånt..
Nu blir det väl kastrering kanske, när han blivit mogen i så fall..

Det jobbiga är att han blir så stressad lätt nu, men istället för att va lugn mot honom så skriker halva familjen på honom.. det gör honom inte precis mindre stressad men det verkar vara svårt att förstå. Han skäller kanske 5 min sen lägger han sig och sover, man överlever det utan en massa bråk.
Jag börjar bli trött på allt bråk med min hund.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback