I don't believe you

Nej, sannerligen inte.

Jenny har ett stort problem =(
Jag köpte ett par fina skidor men nu hittar jag verkligen inga skidskor för det är typ ingen som har sånna =( bu.hu.Jag får faktiskt ont i magen av detta skoletande, och av andra anledningar också..

Det är som en mardröm jag inte kan vakna upp ur.
Jag har nog glömt att nämna hur otroligt perfekt du är. <3

Och den utbildningen som jag ville gå i skara behöver man kemi B till, dumma, dumma nya regler!!! man behövde inte det förut ju!!!! GUD VAD JAG HATAR DET! så nu blir det nog sjuksköterska, om de inte ändrat där med.. jag trodde liksom inte att man behövde kemi B till något?!?!?





Jag kan ha glömt din våldsamhet, jag söker inte mer din sympati
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback