du är så.. yeah yeah, wow wow

Har nyss varit ute och gått ett antal kilometer i djupsnö, fränt.
Igår köpte jag ett par skidor, men nu behöver jag skidskor till dem, och det är en utdöende ras verkar det som, så när jag får tag i dem kanske vintern redan är över, väldigt smidigt.
Hur som helst så var mr. N mycket snäll förra veckan på valpkursen, men idag smet han iväg många gånger, dock kom han tillbaka efter några minuter och flåsade och la sig ner och åt snö, sen sprang han ivåg igen. dumma hund.
Tur för honom att han är söt, när han sover i alla fall.

Blackie och jag var också ute på tur idag och blev jagade av en lastbil, och det fungerar INTE att ta i tyglarna för då bara sprang hon ännu mer, dummerjönsen får damp på snön som blåser i öronen också och springer som en idit för minsta lilla.

Jahopp, imorgon skall jag återgå till skolan och göra ingenting.. som vanligt..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback