1 st nytt inlägg

JA!
Jag sitter och väntar på snön som aldrig kommer verkar det som, lönlöst.
Det fick mig verkligen att tänka påhär på kvällen, saker blir verkligen aldrig som man tror.

Till exempel så tänkte jag mig ett lugnt och stillsamt tredje år i gymnasiet, in my dreams! Det känns ändå som om jag har greppat saker och ting lite bättre nu jag kan inte tillåta mig själv att tappa taget så nära målsnöret, jag behöver fokusera på att få hyfsade betyg, och att klara kemin. Jag hoppas att du kan hjälpa mig lite mer nu.
Jag hoppas kort och gott att det kommer förändras nu, att det kommer bli bättre, jag har en känsla av det i alla fall. Jag tror det är bra för oss båda att bara slappna av lite.

Har fortfarande lite delade känslor över att åka till skåne men det löser sig väl det med antar jag. på sitt sätt, när det nu blir.. önskar det kunde lösa sig snart bara.
På grund av det är det i alla fall sista valpkursen imorgon, lite sorgligt men otrolitg sant så nu packar vi blodpuddinge och sover.

</3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback