Sjukt dum i huvudet

Sjukt allmänt förvirrad, och det blir inte bättre av att vissa personer beter sig som rövhål (och är besatta av dom)
ska man fortsätta? sluta? ge upp? fortsätta kämpa emot? eller bara give in and collapse?
det är så mycket jag gärna vill att någon annan än jag ska ta ställning till, för jag vill helst slippa.. Igår när jag flanerade omkring i stan så funderade jag ganska mycket, och djupt nere är jag väl hyfsat happy, men just nu känns det ganska B om man säger så.

En person som jag inte alls egentligen skulle tycka om? varför? är det jag som är fel i huvudet som överger mina normer? eller är det inte alls mitt fel?

Så sjukt många frågor, förstår ni nu att jag skulle vilja ha någon som svarade på dem åt mig? det skulle vara så sjukt skönt ibland, att ha sitt liv förplanerat, eller en personlig coach som gick bredvid en och hjälpte till med alla jobbiga frågor som kommer upp på vägen, fast det skulle ändå vara jobbigt eftersom i grund och botten är det endå den enskilda människan som behöver ta sina egna beslut.

Fortsätta? eller ge up?
Make your choice, live or die.
Kommentarer
Postat av: personal coach

Live ffs...känner du någon gång efter hjärtat, säger den något till dig. Vad "En person som jag inte alls egentligen skulle tycka om?" har du redan förbestämda tankar. I kärlek finns inga normer, det är det som är hela grejen, det händer ju bara. Om du gillar någon så lyssna på ditt hjärta, känn efter vad säger den.

Behöver du bry dig så mycket om hur andra personer beter sig. Hur beter du dig själv, är du något bättre än de har du funderat på det nån gång? Du är säkert underbar person men alla kanske inte ser det vackra i dig och beter sig som de gör mot dig. Det bästa du kan göra är att skita i de.

2008-11-27 @ 22:33:27
Postat av: madde

Jag kan nästan lova att du kommer hitta någon som älskar dig för den du är senare i livet, det kan ta tid, Men när det händer kommer du vara väldigt lyckilg. Så mitt råd är ge inte upp, Du kämpar bra!

2008-12-02 @ 12:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback