kram!

Om du bara visste hur mycket de små orden du säger till mig betyder. Hello miss Karlsson" det gör jävligt ont, fast inte ont, dom gör mig glad. liksom, på insidan, riktigt jävla lycklig..

fast idag hade vi prov i matematik B som gick rent åt skogen, fast sen fick man i alla fall åka hem där jag skulle fått lite vila, men istället la jag mig och glodde på linas kvällbok och stortjöt. Sedan blev det att slappa framför datorn tillsammans med Han. <3 fast inte tillsammans så, men aa. och nu hoppade kaninen ur buren och det är ganska irriterande.

För övrigt så flyter väl livet på som vanligt, mycket att göra och ingen tid till annat,men det brukar vanligtvis sluta med att jag inte gör någonting alls, det fina med att det inte finns något fint antar jag.

kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback