what can i do?

jao sitter i skolan och ska skriva lite FEK hade jag tänkt mig men det går visst inge vidare.
jo ch emma kallar mig för bäver
jaha ja.

och jag känne rmig allmänt mobbad och igår mådde jag faktiskt skit, igen. men sak samma för att jag har ingen jag kan klaga till för jag vet inte vad jag ska klaga om. och jag vet att jag borde vara glad efterso0m jag ska köpa ett par foppa tofflor idag men av någon konstig anledning så är jag inte glad ändå.
nej jag är tom.
jafg skrev en dikt osså
men den får ni inte höra
V. ringde igår. ganska treligt eftersom jag inte hörs något från honom på asa-länge. lite cp dock eftersom ghan kommer få en sjukt dyr telefon räkning.

ajja nu ska jag tvinga j. atyt skriva lite historia.
=)
och om ni undrar varför jag inte skriver namnen utan bara första bokstaven så är det för att jag vill va exakt som apelsinen (A)(A)(A)

OCH TIMMY KOMMER TILL SVERIGE!!!!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback