PINAS!!!! PIIINAS!!!

sorry för att jag inte uppdaterat på ett tag ^^
idag, igår - imrgon har jag faktiskt fullt upp =) du förstår, vi har så jävla mkt läxor som ska in nu så det är ganska sjukt faktiskt. & igår gick alla på rix (typ) förutom jag för jag är mobbad :(

okej, den personliga delen nu då.
g. pratade med mig igår, eller ja typ. konstig är han i alla fall, han ville ha massa bilder å shit och va skittrevlig. sen helt plötsligt bara *tystnad*  det är som om han glömmer bort vad som hänt ibland...
v. - förlåt =(  det blev visst lite fel
s. jag ringde igår (bra svenska där) trevligt att snacka, var ett tag sen..
dansken - hehe...

& idag hade jag tänkt plugga über mycket, sen ska jag faktiskt åka till city g  och handla en hink så jag kan ta hand om mina fiskar som för övrigt är myyycket söta =)
bara en av dom nya överlevde (hehe) så.. jag vet inte, får väl skaffa nya snart igen antar jag. fast det känns lite som om min ekonomi stramar åt men jag vet inte, det är väl bara inbildning.

And I could stand here for hours just to ask God the question "is everyone here make-believe?"
With a tear in His voice he says "Son, that's the question"
Does this deafeing silence mean nothing to no one but me?
image2
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback