höhöhöhö

Nu sitter jag i telefon med s som håller på och garva ihjäl sig över något som förmodligen inte är kul alls.
*host* koffein.

och nu säger han att jag är gammalmodig. ÄR JAG DET?!

idag har jag pluggat en massa, fast jag orkade inte egentligen så jag tog moppen och åkte till city G. bara för att gå runt där i ett par timmar och inse att jag inte har ett skit att göra där, så jag åkte hem igen. dock slösade jag bort 600kr (hehe) så nu har jag nog inte råd att skaffa det jag tänkt skaffa den här månaden. skit samma. alla hatar mig ändå.

*depp*

nej men jag saknar faktiskt skolan lite grann. eftersom jag inte varit där på ett tag. och nu så har M. sagt till mig att vara lite positivare så nu ska jag va det.
Snart kommer blackie hem

och nu orkar jag inte mer.

& jag tror att V. hatar mig =(
&nu känner jag mig dissad.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback