fotboll

jo idag hade vi fotboll i skolan. måste säga att det var himlans kul att träffa så mycket folk från andra InfoKompskolor runt om i landet. mest för att jag då känner att jag kan skämma ut mig hur mkt som helst utan att någon egentligen bryr sig, jag menar, ofta jag kommer träffa dom igen?
och sen stog e, a och jag i kiosken (typ) och gav bort läsk mot kramar =) hehe det va faktiskt himla kul, om det inte hade regnat få himla mycket. och sen så gick det visst bra för linköping.
men sen så skulle vi gå till bussen och då kunde jag bara inte låta bli utan jag berättade för några karlstabarn att dom sög, men var det dom vi förlorade mot? hehe

jo, det är ju några som gör skolan värd att gå till, kramar på er <3

och sen så vet jag inte, känslolivet går lite upp och ner nu men jag antar att jag borde vara lättad. ångest dock, över alla skolarbeten som ska in i tid. blah. gillar inte det.
och ja, jag använder orden "dock", "far" och "mor"  på en daglig basis.

och mitt ben gör så fruktansvärt ont att jag itne vet vart jag ska ta vägen. det här kommer sluta illa. i bästa fall på sjukhuset.

Now waking up is hard to do

and i miss you.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback