E.

nu är det så att jag vill att du ska veta att jag är här för dig i alla väder, sommar som höst, vinter som natt, morgon som förmiddag.
och det är så att du har stöttat mig så grymt mycket under den senaste tiden så det är sjukt och jag överdriver inte, det är faktiskt sjukt.
och så är det så att jag tycker att det är mega synd att du ska må dåligt och jag vet inte vad jag ska göra för att göra det bättre för jag är itne så bra på att göra folk lyckliga. men du är verkligen en underbar vän och jag är glad att jag har dig och att du orkar stå ut med mig.

okej, ibland är jag lite sur och så.. men jag har kroniskt pms.

 ^^

förlåt.

men jag vill verkligen inte att du ska må dåligt, så om det är något jag kan göra för dig så är det bara att säga till
för du är värd det bästa.
<3
Kommentarer
Postat av: E

Åh, gumman

2008-05-20 @ 20:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback