Den här skulle beskriva hur jag känner.

Jojo, jag skaffade min blogg för typ.. nåra dar sedan, redan insett att jag SUGER på att blogga, men lika glad är jag för det.
Så, idag har det varit i skolan, som suger btw. nåväl den kanske inte är sååå dålig, finna nåra människor som gör den bättre <1+2
och alla vet ju att jag äger på fotboll

skämt åsido, jag köpte en fisk idag, jag döpte den ena till Hugo efter.. Hugo, och den andra döpte jag till Mohammed efter.. Faisal =)  som btw börjat prata med mig. suprise suprise. alla verkar komma tillbaka en och en allt eftersom tiden går. alla utom den jag faktiskt vill ska komma tillbaka mest av alla. jag menar, det är jättehärligt att ha vänner som man vet alltid är där för en men.. jag saknar en del av mitt hjärta. jag vet, jag borde sluta gnata över det här och vara lycklig, men ändå.. det är så svårt att glömma någon så.

Allting som jag ser och gör påminner mig så mycket om dig.



And i get the point that i should leave you alone, but we both know that im not that strong.
Kommentarer
Postat av: Apelsinen

Det är jela coolt att du har skaffat en blogg! Jag tkr du borde skriva mer i den. Yepp.

2008-05-09 @ 21:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback