and who will i think of, if i cant think of you?

and who will i dream of, if i cant dream of you?

ibland blir saker bara fel. och man klandrar sig själv för att de går fel, fast det egentligen inte är ens fel. och man förbannar alla människor som försöker att hjälpa, trots att dom just, försöker att hjälpa.
"jag klarar mig så bra själv" (eller är jag för feg för att be om hjälp?) Det är bara så mycket enklare att stjälpa över allting på en sjlälv, att tvunga sig själv att bära den största, tyngsta bördan.

jag måste erkänna att jag mådde ganska hyfsat ett tag
men det verkar ha gått i kras nu.
Kommentarer
Postat av: Maddee

Men (: Ryck upp dig, vf mår du jämt dåligt för? :O kan du inte skriva om ngt kul i din blogg eller?

2008-05-28 @ 16:37:41
URL: http://Angeel.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback