jaa det var ju ett tag sen nu

Jag har bara inte riktigt orkat med att uppdatera min blogg eftersom det varit så jävla mkt känslor inom mig ett tag nu. dessutom känns det inte precis nödvändigt eftersom ingen läser ändå.
Jovars, jag har slutat skolan nu, jobbat lite i helgen. Måste faktiskt erkänna att det är ganska skönt att komma ut dit efter en hel vecka i skolan. Trädgårn kändes väl ganska misslyckad och det känns som om jag drog ner stämningen totalt men det är saker man får tåla när man umgås med mig. liksom. Ekängen var ganska awsome dock, tack klassen <3

Måste dock säga att jag är grymt besviken på en viss person som jag trode var min vän. dra åt helvete bitch.
tack J <3 gjorde dagen må mycket bättre. *host host*

kommer sakna vissa personer så jävla mycket över sommaren, det är sjukt. E, H, J, K, J.. jao, de som brukade göra mitt liv bättre..

åww och igår var jag hundvakt till typ världshitoriens sötaste hund =) asgulligt verkligen.
jaja ska vara e bättre person och uppdatera mer snart. tjollahej
Kommentarer
Postat av: E

Jag saknar dig redan.. <3 Jag är ledsen över att det blev som det blev på trädgårn.. men, Ekängen var ju najs:) Vi ses i sommar!! LOVA!! <3 Älskar dig!

2008-06-16 @ 10:45:05
URL: http://emmagabriella.blogg.se/
Postat av: Hanna

gumman!! du är så saknd!! jag vet vad jag gör om vi inte kommer att ses under sommaren men det ska vi ju göra så jag kommer att överleva :D

jag älskar dig gumman :D <3<3<33<33 puss

2008-06-16 @ 21:07:53
URL: http://imacrazyangel.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback