Sviken igen

okej den här gången överreagerar jag ganska rejält för det var egentligen inte så farligt förutom att jag blev blöt (buhu) men saken är att han aldrig kommer när han säger att han ska. Antingen så är han jävligt trög och hittar helt enkelt inte, eller så bara lurar han mig, vilket som så är det hyfsat ohyfsat av honom. och inte speciellt gentlemannaktigt, sak samma, det som stör mig mest är att jag hela tiden förlåter honom. Varför? Ja du, varför är en bra fråga.

Det här påverkar faktiskt mig i en mycket dålig riktning, jag menar, jag har till och med blivit rädd för att min bror inte ska möta mig i stockholm?! och det är ganska hemskt..  Nej nu tror jag seriöst att den sista båten är bränd och alla männen sjunkna och drunknade. Jag vill inte bli utelämnad en gång till.

Den här gången blir det svårt för honom att bevisa att han är värd mödan.


Och på tal om det så ska jag till sthlm nu! YAS! eller nått.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback