R.I.P. Olga

Mamma dödade min fisk.
sorgligt men sant, hon är borta, jag kommer aldrig få se henne igen.. (okej inte så borta hon ligger död på en stubbe i akvariet, ohwell.)
Så här blir det alltid när man döper sina djur till fula namn, är det inte så? I så fall undrar jag hur länge Malte kommer leva, hur lång tid det tar innan jorden sprängs eller hur många utomjordingar som får plats i en glasburk a la findus rödbetor. Interessanta spekulationer

"Gräset är inte grönare på andra sidan men så varmt, ack så varmt. Må detta bli en läxa för dig"

och nu blir det uppsats på teckenspråk på fem sidor! woho!
Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

jag och mitt ex hade en groda som hette Barbro och alla våra fiskar hade namn efter dom i mumintrollen. de du!

2009-01-03 @ 13:44:27
URL: http://donotcopythiscat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback