7/12

Skulle gärna stannat där ett tag till. Inte i stockholm alltså men DÄR. det kändes tryggt och skönt, som om jag skulle kunna vara där resten av livet, som att all oro försvann och livet blev lugnt. Allting blev så klart, så fint, så.. enkelt? om det nu finns något som heter enkelt.
Men så kommer man ut i verkliga världen och plötsligt blir allting så komplicerat, plötsligt är det så många saker som man ska göra, så mycket man ska ta ställning till, det liksom blir för mycket ibland. Nej helre kryper jag in bredvid dig igen och gömmer mig, gömmer mig från all stress, gömmer mig från alla beslut, gömmer mig från mig själv.

If you don't mind me saying this, det var skithärligt, det borde kanske inte varit det, men det var det. Det var så mysigt, så skönt, kändes som om man kunde trivas med livet för en gångs skull

Jag vill tillbaka dit
men inte till stockholm
jag hatar stockholm.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback