Wurk

Söta ni är som läser fast här inget skrivs...

I onsdags var jag hemma i skogen och var hundvakt. Fotade Vanja och Lilly lite och tog in Vanja och släppte ut Nikko. Han sprang upp i skogen och la sig för att tugga på en pinne så därför leker jag och Lilly lite med en trasa. Nikko kommer sedan ner och säger fack dat jag har haft dendär i 5 år! Varpå Lilly säger, fakk u! Jag har haft den i 5 sekunder. Så flyger de på varandra. Paniken när man ser hennes ansikte inne i hennes mun alltså... slutar med att jag blir biten när jag försöker sära på dem. VARFÖR jag inte hämtade vatten och hällde på dem är för mig fördålt. 

Nå blod överallt och snälla mamma kommer hem tidigt från jobbet så jag får åka in och få spruta. Och antibiotika. Först för ett par dagar sedan kunde jag börja använda handen igen någorlunda men jag har liksom ingen styrka i den och kan inte böja pekfingret helt. Såret är dock litet, men det drar i fingret när jag försöker göra något med det.. Hoppas det går över och jag får tillbaka känseln snart. 

Har varit hur underbart som helst att jag fått hjälp med min häst i en hel vecka, hade inte klarat det annars  <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback