Vanja sömnproblem

Vanja ska prompt ligga uppe vid mitt huvud, gärna med sin pipis och mysa, hela nätterna.  Dessutom gör det ju inget om man kliar en himla massa typ hela tiden, det är roligt att slå matte i fejset. Svårt att sova då, och nu ska jag vända mitt dygn och börja jobba morgon. Blir så sjukt sur då. 

Det går dåligt med hundträningen. Nikko är ju positiv som vanligt men jag har förstört ungefär hela vanja och min relation.  Just eftersom jag måste bada henne varje dag och hon hatar det. Så nu litar hon inte på mig, alls. Så vi har bara gått långpromenader. Känns bra, en och en halv timme var vi ute igår, bäcksvart blev det och livrädd var jag. Mörkrädd som jag är. 

Var och mjölka de lite också, det var kul. Hästen mår bra, liten svullnad fortfarande men snart dags för återbesök. Hmm undrar hur det ska bli ja :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback