Migrän

Klev upp vid 3.30 (ja, oerhört normal tid) och kände direkt hur fantastiskt dåligt jag mådde. Yr som en huvudlös höna och så illamående  så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. För att inte tala om huvudet då... Varje snarkning från Nikko grävde hål i min hjärna. Nå var ju bara att inse att åka tåg inte skulle bli nån höjdare så ringde när de öppnade vid 04 och de hade jour så jag kunde stanna hemma. Tur för hade nog inte varit roligt att åka som sagt. La mig i sängen igen och somnade som en stock, sov till fram emot 13 då jag kände mig tvingad att i alla fall ta mig till soffan istället. Bör också påpeka att jag tagit migränmedicin men det vägrade släppa! Har bara tagit det lugnt hela dagen, känns lite bättre nu även om jag fortfarande har huvudvärk. Är säkerligen stress för har fått tillbaka hjärtklappningen med.. vad gör man ens åt sånt? Sluta stressa är ju så himla lätt, not. 

Som tur var är jag ledig tisdag och onsdag. Fick hjälp med hästen idag vilket var himla skönt. Imorgon (idag) är det hundkurs igen, näst sista gången. På fredag ska Vanja till veterinären också, värt att hålla koll på!  

Fick hem oljan och inpackningen idag! Den var underbar och luktade jättegott. Hackade ändå några millimeter till så nu känns det hyfsat, och är jättekort buhu. Men färgen är fint och det känns mjukt igen. Det växer ju ut igen får jag hoppas... Nu ska jag spela nå parti hearthstone som jag blivit besatt av igen och sen ska jag skeda Vanja. 
P kom hem med syrsor till Bob idag.. de var så pass stora att de spelar.. kul... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback