loop

Var seriöst tvungen att gå tillbaka för att titta när jag senast skrev ett inlägg, haha! Nå jag är ju ändå sjukt mycket bättre på att skriva nu än förut men lets face it, någon karriär inom bloggning blir det då inte ;)

Jag har lite dåligt med stuff att skriva om dock, ängla är på fortsatt boxvila och Vanja och Nikko fortsätter att glänsa. Roliga nyheter är att mitt arbete med mina stackars hundar lönar sig och jag ska få gå utbildning till hundinstruktör! Gratis mot att jag håller fem kurser åt klubben, sjukt taggad! Börjar redan i helgen så det ska bli jättekul! Nu kanske folk äntligen kan börja ta min kunskap på allvar så det ska bli jättekul. Verkligen.  Det har skingrat mina moln temporärt. 

Har bara en liten stund kvar att jobba sedan ska jag sova några timmar och imorgon åka in och se om jag kan få hjälp med mina fransar, blev nå knas efter förlängningen så det gör helt sjukt ont i ena ögat. Hemskt. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback