Hemskt

Vilken hemskt jobbig jobbdag! Turen var jättebra så inget konstigt med den. Men så mycket folk första delen så jag bara fick sälja och sälja. Sedan gick jag på 3 timmars rast, precis efter vi åker förbi Vikingstad möter vi ett annat tåg, det tåget har sedan kört på en person precis innan Linköping. Jag fick reda på detta när jag börjar jobba igen och allting är kaos. På det är det ju lördag och folk är allmänt dräggiga.  Har fyra vakter som tur är men vad hjälper det, innan Norrköping tänder en snubbe cigarett!  På tåget! Aldrig varit med om tidigare. Drog den ur handen på honom och kvickt in på toa och dränka den innan brandlarmet går. 

Helt klart en jobbig kväll. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback