Hate me so you can see whats good for you

Hundkurs idag. Mycket mental träning, slappna av när man satt ute i en ring. Nja gick sådär va, Vanja skällde konstant för hon blev lite uppstressad av Lilly. Egentligen har jag inget emot det för att hon skäller är bra!  Då är hon ute ur sin bubbla och tillräckligt komfortabel för att föra oväsen, stor skillnad mot hur det brukar vara. Ja, alltså att hon ligger och skakar av skräck. 

Det var dock inte jättebra med allt skällande i en halvtimme för min migrän tog ny fart. Fy bubblan vad dåligt jag mår igen. Värdelöst. Får se hur det känns imorgon. Ska vara biträde på en valpkurs så får väl försöka ta mig dit i alla fall. Mycket mer blir det nog inte. Insåg att gå med alla tre hundar kanske blir lite jobbigt haha.

Nu ligger Nikko och Vanja med mig i den lilla sängen, nu ska jag försöka blunda och hoppas att tabletten börjar verka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback