Destroy me and i will destroy you.

Jag färgade ju mitt vackra hår rosa, och när jag skulle försöka få det rött så gick det absolut inte. Så ja, det slutade med att det blev svart och jag blekte topparna och la i blått där. (När jag säger färgar menar jag tonar, så ni vet). Denna ovarsamma behandling slutade ju självklart med svintohår som ger mig ångest bara jag tänker på det. Har klippt topparna flera gånger så det är dessutom jättekort nu. USCH. Det slutade också växa ett tag, men det är visst naturligt. I alla fall så växer det ju nu igen och jag måste ju färga utväxten för den ser ut som skit. Så jag köpte en annan toning som heter raven. Ska va asasnyggt typ svart med grön skiftningar precis som en, juste, raven. 

Sagt och gjort mycket mycket försiktigt lägger jag färgen i utväxten och väntar tålmodigt.. Sedan sköljer jag och torkar och... Det blev röda fläckar. Alltså HUR. Det försvann dock med tvättning så det var ju bra. Men färgen tog inte alls i mitt obehandlade hår, däremot i det som redan var färgat men som tappat färg tog den. Konstigt.  Så min undercut är typ grön haha. Vackert. Ska fixa till det snart typ.

Inte för att denna färgning slet på håret eftersom det bara är toning men jag tänkte ändå att jag tröttnat på att det inte går att ta i utan att vilja slita av sig hela håret. Så jag beställde nått som hette macadamia oil... nånting.  En olja och en inpackning. Så nu hoppas jag på denna, har fått lovord på lovord. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback