Depp

Gissa om jag är deprimerad eller... 

Var på vårdcentralen eftersom handen fortfarande gör så ont. Han klämmer lite och tar blodprov och så blir jag skickad till handplastiken. Väl på sjukhuset går jag vilse men får hjälp av en jättetrevlig sköterska. Får träffa en jättetrevlig läkare och sen kommer det en mindre trevlig en. Som sliter av mig tejpen och klämmer jättehårt. Trodde på riktigt jag skulle svimma. Men han skulle väl bara kolla att det inte kom något var. Stack mig också och så fick jag berätta hur det kändes. Men ja, bortdomnat på insidan så en nervskada. 3-4 månader innan det är läkt om det ens någonsin läker. Annars får jag tugga medicin. 

Vilken tur att såret läkt fint i alla fall. Haha. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback