Midsommarafton

Rätt lugn dag idag, somnade runt 02 och upp 10, for ut till stallet för att klappa pålle som hade rullat sig på ena sidan. Sån besvikelse att först se den rena sidan och sedan gå runt hästen och se en mycket noga lagd lerinpackning. Hehe. I alla fall så red jag en kortis, 20 Min.  Men red igenom alla gångarter. Tjabbel i galoppen som förmodligen beror på att jag höll i henne för hårt Så jag släppte helt och red bara med benen.  Funkade faktiskt över förväntan! Kanske kan gå över till stången snart. Men är nog ett tag kvar dit hehe. Lite självförtroende från min sida behövs. Fast hon flyttar sig så fint för skänklarna Så det borde nog gå. Får testa någon dag. 

Resten av dagen blir att jobba, inatt planerar jag på att se klart GoT med en chipsskål i knät och rosa färg i håret och bara allmänt fira in semestern!  Så nice!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback