Juni

En och en halv vecka till semester, gött! Jobbar sent midsommar och midsommardagen sedan är det ledigt i hela två veckor! Inte världens längsta semester men visste inte om jag vågade ta ut mer. Kanske kan få ett par veckor i höst med, gött. 

Denna vecka är det fullt upp, ska sätta upp rullgardiner idag (äntligen) och tänkte kombinera motion av mig med pålle och gå en långpromenad med henne. Kan hon behöva efter söndagen hehe. Sova ett par timmar vore nog också välbehövligt... Jag blir så fruktansvärt seg när jag går upp före klockan 04. Vilket sker hela denna veckan.

Ska dessutom åka och köpa en sele när de väl behagar få in den i lager igen! Hoppas snart för på torsdag hoppas jag att rockard en blir klar. Hämtade hem en släde igår också ,  med massa kärlek så kommer den bli jättefin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback