Juni

Trailclinic idag, började rida ett pass vd 10 och sedan igen vid 14. Gick superbra faktiskt, är väldigt nöjd även att hästen ser ut som en kamel på bilderna, igen. Blir tokig, men hon kändes desto finare så får hoppas att det bara var foton tagna i dåliga ögonblick hehe. Måste börja rida mer för tränare känner jag för utan kommer vi ingenstans, har lärt mig massvis bara idag. Blir att ta tag i det så småningom. Fick köra ett par kluriga banor och jag käner liksom att trail kanske inte är min grej men det är helt klart bra att kunna! Speciellt att kunna variera de olika gångarterna utan att hästen lägger iväg. Vill ha en såndär mjuk och smidig häst, så nu blir det att träna till det. På torsdag blir förhoppningsvis min rockard fixad och sele ska införskaffas på tisdag. Imorgon ska jag klippa mig, det är jättespännande. Jag som verkligen avskyr frisörer för de gör aldrig som jag vill hehe. Ska dessutom hämta hem en släde, det gäller att börja i god tid....
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback