Juni

Mina hårfunderingar eskalerade till action. Köpte en avfärgning och la i håret, satte plastpåsar över och höll på att dö. Alltså det luktade så äckligt så jag kan inte ens jämföra med något som luktar så äckligt. Tänk dig ruttna ägg, korsat med grisskit och tåsvett. Och lukten liksom Ligger kvar! Spred sig ut i trapphuset och alla grannar Måste undrat vad vi gjorde. Men inte nog med det utan jag blev så nöjd så köpte en förpackning till så det lukta ännu värre!  Men denna gången virade jag in det i glapack. 

Lukten låg liksom kvar i håret med även att man spolade i 20 min och tvättade flera gånger. Men effektivt var det! Den blå färgen försvann inte, föga förvånande då den inte är vätebaserad eller vad det var... men den andra lossnade bra! Dock tycker jag det blev mörkare efter andra tvätten? Men kan vara en illusion. 
Hade tänkt bleka direkt efter men struntade i det för jag gillade kopparfärgen. Dock har jag alltid velat ha en lite mer extrem färg så har beställt hem nu till semestern. Får inte ha onaturliga färger på jobbet men på semestern är jag fri! Hehe. Sedan blir det nog antingen lila, rött eller blont.  Är alltså i samma vägkorsning som förut ;) 
Före, svart o blått 
Efter äggmökstortyren 
Kommentarer
Postat av: linnea zakrisson

Äh det kommer bli awesome!!

2015-06-02 @ 18:16:21
URL: http://linneazakrisson.blogg.se/
Postat av: linnea zakrisson

Äh det kommer bli awesome!!

2015-06-02 @ 18:16:22
URL: http://linneazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback