Juni

För en gångs skull är jag faktiskt nöjd med hullet på min häst! Även att hon skulle behöva dra upp magen lite mer kan jag tycka. Men revbenen känns med ett lätt tryck och magen är inte bredare än röven. Nu ska det bara byggas muskler, muskler och ännu mer muskler!

Red fram i rätt frisk takt idag och körde sedan galopprogrammet. Märkte genast att det nog är matte snarare än hästen som behöver träna men 2*3 minuter i varje varv fick vi till. Vågade även göra små volter i varje varv, woho! Det är sjukt så feg jag blivit. Förr gjorde jag omhoppningssvängar så gruset flög överallt, nu tar vi det väldigt lugnt och fint minsann. Haha ändring nu. 

Hon fick också prova sin nya greenguardgrimma. Den satt väl bra tycker jag , bättre än den andra i alla fall. Hoppas bara hon behåller den på ;) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback