Stressen

Har börjat få hjärtklappning, nån gång ibland sådär för jag är så stressad. Senaste dagarna har jag sluppit detta men nu blev slutet av veckan lite körig så nu sitter jag med ångestklumpen i magen och försöker fokusera på en sak i taget. Allting blir ju lite mer stressigt av att vi bara har en bil.

Nå ska iaf ut till stallet och försöka hämta lite kraft sen, ska köra ett tag på banan idag igen, dels för jag inte hinner rida ut men också för att hon var så sjukt trälig sist. Korsgalopperade så fort jag försökte rida normalt i höger varv... blir så less. 
Bokade tid för att kolla upp hur sadeln sitter på onsdag. Hoppas den fortfarande sitter bra.. 

Igår hade vi finbesök från USA! Snälla catrina som hjälper mig med Vanja, fick mycket matnyttigt att tänka på, synd att jag åkte och dumpade hundarna hos Frida på kvällen bara. 
Ska hämta dem på fredag, sedan direkt ut till lagårn och mjölka, som jag ska göra på lördag också. 
Hon har blivit helt fantastiskt tjock Nu när hon bara rids varannan dag... 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback