Sömn?

Sömn är så sjukt överskattat. Nej. Läste en artikel igår om att om man sover förlite ens en enda natt så kan det påverka ens DNA. Dessutom ökar risken för diabetes, så jag är körd. 

Det är verkligen jättesvårt att ställa om från att jobba natt till att jobba morgon med bara en dag emellan, är ju inte som att man går upp tidigt på sin lediga dag... Igår natt blev det bara 4 timmar, jättetrött så tänkte sova när jag kom hem från stallet men drog ut på en PW istället och kom hem bara för att laga mat och vips så var klockan 21. Helt sjukt, blev typ ingen sömn inatt heller och ikväll väntar mjölkning och sedan upp 03.45 imorgon. På söndag för jag sova lite längre i alla fall haha! 

PWn gick för övrigt bra, skulle spana in en väg jag tänkt att jag kan gå med hunden, latade mig på slutet så tog inte den långa vägen hem men blev ändå 4km! Har fått förhållningsorder om att inte gå med Vanja annat än i skogen men tänkte att Nikko och jag kan ju ändå köra på. Vi är båda tjocka och behöver börja röra oss haha. Vanja får jag åka till skogen med och gå men är tyvärr inte alltid man kan det... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback