Sadelprovning

Började dagen med en tur till smultronstället, asgött men lyckades bara äta halva glassen haha. Fruktansvärt gott. Nikko fick följa med också eftersom jag inte hade Vanja hos mig. Vilken service de har för hundarna!  Han fick vatten i kön, och vid bordet. Även en egen bägare med mjukglass hehe. 

Sadelutprovare kom också idag, jag kan ju typ inget som sadelpassning haha men ja, var väl sådär. Men vet väl lite mer vad jag ska leta efter nu, lär dröja dock för måste spara ihop lite pengar hehe. Men det hinns väl det med. 

Hann även träna lite med Vanja förut, hon är så söt när hon tänker!  Tränade på att jag ska få ta på henne och Hon ska tycka det är kul, taget,  fotgående och ögonkontakt. Hon tycker det är lite läskigt nämligen. 

Nu sitter jag hos mor och far, imorgon blir det utflykt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback