Sadelkoll

Igår var vi iväg till Vingåker för att kolla att sadeln fortfarande ligger som sig bör, vilket den gör. Som ett smäck liksom ;) Fet som en tunna blev domen,  haha :( Blir ju lätt så på sommarbete och med denna sommarens tillväxt  :@ men snart är det höst! 

Nå när vi ändå var där så fick jag rida en lektion för att få hjälp med högergaloppen. Fick några jättebra tips som är sjukt logiska när man tänker efter... Blev också lite uppskrämd inför clinicen och känner att jag verkligen måste ta tag i ridningen tills dess. Hoppas det går bra :s 

Idag är ytterligare en stressig dag, tågvärd by day mjölkning by night säger jag bara... 

Hade en sån hemsk mardröm inatt, drömde att vi haft inbrott och någon stulit mina hundar. En sån smärta vet jag inte om jag någonsin känt, just att inte veta om de är ok. Hemskt. Drömde dock att jag hittade dem Sedan ute på en åker där de blivit dumpade (levande som tur var). Vaknade halvt panikslagen och hundarna är hos mamma och pappa så fanns ju inte direkt någon tröst att få... 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback