Promme

Skulle skrivit igår men var för trött.. Jag skulle gått till gymmet efter jobbet 21.16 men insåg att det är tråkigt. Tänkte jag skulle gå en hyfsad runda med hundarna istället. Brände säkert inte lika mycket fett som jag skulle gjort på gym men det var trevligt! Var ju rätt sent Så Vanja tyckte det var okej. Dock blev rundan bara 3.5km så ska se om jag kan göra den lite längre...

Skulle gått samma idag när jag blev hästledig men slutade 19.20 efter en väldigt omständig dag så blev inget. Kan ha lite att göra med störtskuren som kom också. Får ta nya tag Imorgon!  Då kanske mensvärken är bättre dessutom. Kommer en till tjej och provrider också. 

Hade fått hem min nya färg idag, testar directions! Manic panic är ju rätt dyra... 69 för en burk av dessa vs 169 för manic panic (dock liite mer i dem) men köpte fyra burkar, tre olika nyanser och så blandade jag ihop. Verkar som det blivit asbra! Men svårt att se innan det torkat. Älskar att de inte sliter på håret heller. Blev sådär mörkt knallrött som jag hoppas är ok på jobbet haha ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback