Lugna dagar

Har haft ett par väldigt lugna dagar med för lite sömn och en trötthet som inte all sömn i världen kan hjälpa mig med. Som tur va hjälper min snälla sambo mig. 

Idag var Vanja in till veterinären, det gick bra men hon tyckte inte riktigt om det. I övrigt har jag mest jobbat. Passet idag gick hundra gånger bättre än igår, allting beror på vem man jobbar med...

Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min snarkande karl och hund. Har bara ett problem. Jag har dille på att lakanet ska va sträckt och det ska gå att sno om kanten liksom. Det går inte för karln har ju snurrat hundra gånger! Så jag måste ligga på veck!!!! Så hemskt så det finns knappt ord för det. USCH. 
Har dock inte hjärta att väcka honom för att rätta till det haha, får se om jag lyckas somna... Mvh bitter
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback