Första halvlek

Sitter och väntar på att bror ska höra av sig så vi kan åka och hämta staket eller vad det var han ska ha. Var i stallet tidigare idag, ytterligare en provridning avklarades. Sedan har jag mest städat, hittade en pöl med kattkiss på golvet så ja, såvärst bra städar vi visst inte haha. 

Imorgon ska jag försöka ta mig upp tidigt för att åka till stallet. Vanja brukar alltid väcka mig 04-04.30 för då behöver hon kissa. Nu ska hon visserligen till hundvakt redan ikväll så har inget joggingsällskao buhu, men är ju ändå van att vakna till så dags så ska försöka dra mig iväg och rida. Så kan jag sova mera när jag kommer hem sen igen, det blir bra det. Sedan väntar ett kvällspass, fyy...

Nå eftersom jag är hund lös ikväll kan jag ju försöka ta mig iväg till gymmet. Får se hur det går haha. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback