Bitter

Alltså är så sjukligt bitter. 
Ängla har inte mask längre, vilket är en bra grej. Nu kan jag flytta henne utan att det blir ramaskri och tårar haha, vet dock inte om det är värt eftersom hon ska ut på foder.

Men alltså har en del människor som jag skrivit till som haft ute annons att de letar häst.  Det har varit folk som vill träna men inte tävla. Men ändå kanske kan hoppa och lite sånt som jag inte vågar. I alla fall så får jag bara svar att nej, det är inte aktuellt. Why? Säkert för de vill ha fancu fullblod eller halvblod att rida på. Borde inte bli bitter över detta men det blir jag verkligen.  Jag vet ju hur min häst är och vilken underbar individ hon är och vad hon kan, blir sjukt less när folk bara dissar för att hon är en kallblodskorsning. Kallblod duger bara till att lufsa i skogen typ. 

Hade velat att någon red till henne ordentligt i hoppningen och åkte ut och tävlade. Det hade varit roligt. Men det kan man ju inte på en kallblodskorsning. 

Kommentarer
Postat av: vickan

Åhhh, jag vill ha na!!! :D :/

2015-07-16 @ 14:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback