Vanphja


Am not jealous, am beautiful ❤️ 

Imorgon kommer mitt hjärta hem igen, fast det är jobbigt för henne så är det lite skönt för mig, är så tomt utan henne... 
Men skönt för Nikko är lite lättare att ha att göra med, man kan gå promenader i stan utan att oroa sig och man kan träna lite mer obehindrat. Försatte apportträningen idag. Vill bara att han ska bita i den lite men för en hund som knappt kan understå sig att hålla ett par strumpor som offergåva när man kommer hem så är detta faktiskt en stor utmaning. 

Lyckades komma iväg och träna lite idag i alla fall, 30 min cross och sedan övningar hemma. Imorgon ska jag följa med till mammas gym och sedan ut till stallet, har en ledig dag så ska bli helt enormt skönt att bara slappa hela kvällen. Blir nog ingen ridning för min del denna vecka. Fett ovärt men när man knappt har motivation för att kunna sätta sig i bilen och köra dit så ja, det får va. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback