Swag

Höll på att få något anfall igår när mamma skickade en bild på en faktura från distriktsveterinärerna, en påminnelse på 6000kr ungefär. Tänkte att detta måste ju va fel för har ju redan betalat två fakturor från dem, en på 2500 och en på 8000 och mer än så kan det omöjligt kosta. Men jo då. De jag hade betalat redan på 10500 var bara för EN dag. EN. Nu ska jag betala 6000 TILL. Bara för hästen inte var försäkrad. Vilket inte ens jag strulat med. Säger man upp en försäkring hör det väl dessutom till god ton att fråga om man täcknat en ny. Vilket man inte kan göra om man inte är registrerad ägare, fyi.

Nu är jag trött på allt som har med hästar att göra.
Orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback