Listen

Blev lite shopping igår, lite. P ville in till ikea då han tycker mitt kök saknar viss nödvändig utrustning.. Typ bunkar och pizzaskärare.
Smet in på Hööks en sväng också för att kolla på rean, hittade inget kul alls typ. Köpte ett novabett som ska bli kul att testa på tant när det blir ridväder igen och så en ny grimma med grimskaft. 

Är så sjukligt tråkigt att i princip aldrig kunna rida för att vädret är skit och jag inte har ridhus. Så grymt opepp. Får se om jag åker till stallet direkt när jag kommer hem eller väntar en stund. Ska ringa både optiker och läkare idag så får se vad de säger angående huvudvärken som självklart kom tillbaka igen... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback