Ledig

Okej, 03.37 och gick upp för en timme sedan, stört. Har jouren idag och hoppas att inget händer för jag är inte jättepigg haha! 

Igår var jag ledig men som vanligt bara flyger de dagarna förbi! Tog en liten sovmorgon som blev fail för jag vaknade stup i kvarten, lagade mat som den duktiga husmor jag är och åkte sedan förbi stallet och fixade allt där. Väl där fick jag telefonsamtal om att jag kunde få komma och kolla på en lägenhet. Åkte och kollade på den som var sådär, tror inte det blir någon egentlig förbättring mot där jag bor nu. Så efter lite tjat fick jag numret till en annan så på kvällen åkte jag dit och den var underbar. 

Tvingade mig själv att gå ner och träna, visserligen bara en halvtimme på crossen men det är ju bättre än inget! Ska ner idag med, problemet är ju att jag jobbar tidigt resten av veckan så måste lägga mig och sova hyfsat, och då hinner jag inte träna sent, och det är precis smockfullt av människor på dagarna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback