Inatt var de billiga...

Skojjar inte. Har knappt sovit inatt för hundarna har gnällt, värst är Nikko... När han kom och la sig mellan mitt huvud och väggen förstod jag att något inte stod rätt till och trött och förbannad som jag var tog jag på mig skorna och gick ut. Klockan 03.30... Det var lugnt och skönt i alla fall! 
Vi var ute i typ en timme, jag somnade inte igen förrän till 05.30 och sov hela två timmar innan han började gnälla igen... Skitjobbigt verkligen. Så blev sur och väckte P som gick ut igen och sedan höll sig i vardagsrummet så jag fick sova. Vaknade vid 11 så några timmar blev det i alla fall. Senare än planerat dock, så nu ska vi till rastgården, stallet och stan. Lär inte hinna träna idag för ska fixa håret också. Men det blir nog bra ändå, får ta igen det i helgen sen. 

Nå, skapligt irriterad och trött kan jag säga..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback