Ytterligare en vecka

Ja, nu var det dags för ytterligare en spännande vecka. Naaat. Börjar 4.18 idag och imorgon, 3.30 onsdag. Det är fruktansvärt påfrestande kan jag säga. Ledig fre-söndag så får vila upp mig där, hoppas jag. 

Idag ska jag hämta tillbaka min älskade fluffboll som fick vara hos mor och far. Det må vara brutalt tråkigt att aldrig få ha Vanja men någon hund borde jag ju ändå få ha. Nikko och jag ska lägga i en högre växel för snart börjar tävlingssäsongen!
Hoppas på en debut i fortsättningsklass i år.


Kommentarer
Postat av: linnea zakrisson

Jag brukar försöka vara med och kolla på clinics av olika tränare. Så får man ju en uppfattning om hur den personen funkar om det skulle vara intressant att rida för. Hmm... dålig koll på Östergötland faktiskt men kolla med närmsta klubb, dom vet nog bättre :)

2015-02-09 @ 20:04:16
URL: http://linneazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback