Tisdag

Mycket händelserik dag idag, för att vara jag alltså. Klarade både av stallet och en långis med hundarna, okej att klockan hann bli 14 innan jag hann ut med hundarna men ändå. Åkte till stallet strax efter 16 och som tur var hade jag sällskap på en tur idag! Woho! Haha red en sväng i skogen, mörkt var det och hästen hade noll koll på fötterna. Taggade häst hafe jag också, ville bara springa hemåt. La iväg i galopp, tog ett sidosteg i galoppen för att sedan hoppa rakt upp och sedan fortsätta galoppera, ja...

Nu hinner jag inte dit mer denna vecka :( men hoppas på att hon får gå lite så jag kan fortsätta nästa vecka då det finns lite tid igen. Helt stört att det kör ihop sig helt, jämt. Kanske därför jag blir stressad... Nå inget att sura över bara hålla ut och leta vidare, söka och hoppas att livet blir lättare snart. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback