Söndag

Idag var jag hos min pålle, nå igår var jag också där men då gjorde jag inte mer än mockade för skulle iväg till ett annat stall efteråt. Idag möttes jag sv en panikslagen ängla som sprang som en vilding i hagen, inte alls kul. Hon klarar verkligen inte av att bli lämnad ensam längre. Tråkigt.

I alla fall så red jag lite på banan, mest skrittjobb, hon var lite pigg så fick trava lite också, böja igenom hela hästen. Hon har mest stått nu så har tappat otroligt mycket muskler men de kommer nog tillbaka. Ska försöka ta mig ut i skogen en sväng imorgon.

Är så hemskt för får så brutalt ont i huvudet av att röra på mig, sjukgymnasten gjorde det hela bättre men nu är det tusen gånger sämre igen, tanken är ändå att jag ska klara av att jobba framåt slutet av veckan så försöker komma igång sakta men säkert. För er som tror att det inte påverkar fysiskt och psykist att ha huvudvärk kan jag hälsa att ni har fel, känner mig helt knäckt. Uttråkad, men knäckt. Har även anmält mig till sista sittningen ever i skara, osäkert om jag får ledigt men jag hoppas verkligen det löser sig ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback