Oldie byt goldie

Bild från när Ängla först kom till mig, visst ser man att tanten blivit gammal! Ska komma igång med ridningen igen nu! Närmsta veckan kanske jag inte har supermycket med tid men ska ändå försöka hinna dit ett par gånger. 



Ikväll pallrade jag mig iväg och tränade, 30 min Cross, lite styrka och sen en app jag laddat ner med 7 minuters program. Låter inte så jobbigt med sju minuter kanske men det är det verkligen! Man får bara 10sek vila mellan varje övning. Sjukt jobbigt. Nu kyckling och sova för imorgon väntar ytterligare en spännande jobbdag.
Kommentarer
Postat av: linnea zakrisson

Vad är det för en app?

2015-02-07 @ 20:40:52
URL: http://linneazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback